Plug 2 x mini jack 3.5 mm
Lungimea cablului 3

Caracteristici

Caz/accesoriu inclus disponibil
Informații suplimentare Compatibil cu dispozitivele mobile, cablu suplimentar 1.2m

Recenzii despre Sennheiser G4ME ZERO

Avantaje:Piele moale, fără presiune pe cap sau urechi. Nu sunt un audiofil, nu pot vorbi despre aberații mentale precum „încălzire” și „sunet cald de tub”, dar după Logitech G633, acestea sună un pic diferit, mai profund și mai suculent, sau așa ceva. Per total, un sunet extraordinar. Microfon bun, vocea sună natural, mai bine decât G633. Complet analogic, ceea ce, cu o placă de sunet adecvată, este un avantaj.
Dezavantaje:Arată ca o jucărie, plasticul se simte rău și el, rotița analogică de control al volumului este puțin slăbită. Microfonul nu este detașabil – nu ca niște căști obișnuite în afara casei.
Dezavantaje:În general, sunt foarte mulțumit de căști, sunet și microfon excelente. Încercat pe built-in – foarte mediu. Creative Sound Blaster Z este o altă problemă. Din fericire, nu există o conexiune USB și tot felul de îmbunătățiri software. Poate că dacă ar fi existat un târg 7.1, atunci poziționarea în jocuri ar fi mai bună, dar este bine așa cum este.

Zhitenew Andrew

Avantaje:1. Nu există presiune în ureche. 2. Sunet reglabil la infinit. 3. Aspect. 4. Mult mai mult (în comentarii)
Dezavantaje:Fără așteptări, fără dezamăgiri
Dezavantaje:Prezentat ca un înlocuitor pentru un Philips foarte vechi. Deoarece stau la calculator o mare parte din timp și aproape întotdeauna ascult muzică, experiența este mai mult muzicală și tactilă. În câteva luni am uitat ce durere de urechi este (cojile nu mă dor deloc, deși port ochelari). Pernuțele pentru urechi se potrivesc ca și cum m-aș fi născut cu ele, deși capul meu nu este o durere de cap de mărimea unui pumn (îmi dădea dureri de cap după câteva ore) și nu mă ciupește nicăieri. O idee grozavă pentru a regla sunetul chiar pe urechi – cel puțin din experiența mea. A făcut ca sunetul să fie complet silențios și nu pierd nici un cuvânt dintr-o arie sau cântec. Transmite clar. Nu mă uit prea des la filme de unul singur, dar cele pe care le-am văzut nu m-au dezamăgit: aud totul perfect. Acum jocul. MMORPG-urile sunt hobby-ul meu. Lăsând la o parte defectele de performanță ale RC, întreaga negociere este o plăcere. Cum sunt arbitru legionar, până și intonația joacă un rol, totul se transmite perfect. Momentele de joc au devenit mai strălucitoare: sunetul unei cascade sau foșnetul frunzelor înfrumusețează cu adevărat jocul. Este frumos că ambalajul este inclus – nu se compară cu cutia de carton în care obișnuiam să trăiesc. Rezumat: Recomandat nu doar pentru jucătorii mai tineri, ci și pentru generația mai în vârstă. Sunt excelente pentru vizionarea de filme și pentru a asculta muzică serioasă. Urechi bune.

Malevici Lilija

Avantaje:Toate super
Dezavantaje:Oh, nu este decât să ne amintim ce au fost la început.. Pielea s-a uzat în timp .S-a crăpat și a ieșit vată ..Înlocuirea pe costurile off site-ul de până la £ 30 este doar o sarcină de rahat ..Dar, în general, super fericit ca un elefant… În jocurile doar bombă prietenii nu pot auzi câțiva pași în BugB și am auzit și poziționarea este pur și simplu minunat și muzica este super ascultă koroche ia-o cu siguranță

Date aruncate de utilizator

Avantaje:– Sennheiser (un producător de top de urechi) – calitatea materialelor – calitatea sunetului – ușurința de utilizare, se așează pe cap așa – izolare excelentă a sunetului, nu se aud zgomotele străine – greutate redusă – design confortabil al microfonului, se oprește când îl ridicați – are și un control al volumului pe urechea dreaptă
Dezavantaje:– a se vedea. comentariu
Deficiențe:Le folosesc de aproximativ 5 luni. Acestea funcționează împreună cu placa de sunet ASUS Xonar Phoebus. Cumpărate ca urechi versatile pentru filme, muzică, Skype, etc.. Nu am o constituție mică și nici urechile nu mi se simt pe cap. Nu există presiune pe cap, dar izolarea fonică este excelentă, atunci când ascultați muzică, zgomotul străin nu a fost detectat.Sunetul poate vorbi pentru o lungă perioadă de timp, dar voi spune doar un singur lucru că el este mare, cuvântul Sennheiser pentru cei care înțeleg sunetul a spus deja multe, similar cu alți producători, cum ar fi seria Steel, laser, logitech și lângă nu a mințit pe toate fronturile, atât în ceea ce privește calitatea sunetului, cât și calitatea performanței. De asemenea, doriți să rețineți că urechile sunt foarte ușoare..L-am luat pentru 8.5kr după ce a încercat aproape toate mărcile a realizat 1, că a fost mai bine inițial să nu fie lacom și să cumpere iubitorii Zenheiser de Zenheiser de ciuperci surd sunet ca boom-boom poate trece de, ei vor fi suficiente același razer. ss. După 2 ani, 1 ureche a murit și perna urechii din interior s-a desprins, va căuta reparații t.. În ceea ce privește confortul, aceste urechi sunt alegerea mea de top

Fomenko Andrei

avantaje:echilibru bun de frecvență, design, nivel ridicat de izolare a zgomotului
dezavantaje:Cumpărat pentru fiul meu ca un cadou. Eu însumi îl folosesc ocazional. În trei luni de utilizare, am apreciat controlul confortabil al căștilor, mulțumit de claritatea vorbirii, de asemenea. Persoana cu care vorbești este ușor de recunoscut după timbru. În partea dreaptă a căștii se află un buton pentru a controla sunetul. Ridicarea microfonului îl oprește automat. Pernuțele din piele artificială se potrivesc perfect cu urechile dvs. Designul închis blochează în mod fiabil zgomotele externe și nu interferează cu alte persoane care ascultă muzică la volum ridicat. Cablul căștii este învelit într-o împletitură puternică și durabilă, care este garantată pentru a-l proteja de îndoituri și deteriorări.

Kira Lavrova

Avantaje:Deci, pe partea pozitivă – în mod realist, chiar și atunci când este purtat pentru perioade lungi de timp nu va provoca nici un disconfort.Am alb și nu știu exact ce revizuire, dar cablul este complet detașabil (în unele, cred că nu).Cutia – dacă sunteți un călător de clasa a 100-a.De asemenea, microfonul este de foc – nu va trece nimic inutil și mai departe de un metru de la tine.Foarte bine asamblate și cred că le veți putea folosi timp de aproximativ zece ani.
Dezavantaje:AFC cu un accent de aproximativ 15-20% spre medii (m-am încălzit cu 100 de ore de zgomot pentru a mă încălzi și nimic nu s-a schimbat drastic, dar într-adevăr a existat bas după 30-50 de ore).Prima dată când a pornit soundwave creativ sb gândit „pentru peste 10k poate fi o astfel de zgură?”Chiar și celelalte aspiratoare Senheiser, care sunt de 5 ori mai ieftine, păreau mult mai atrăgătoare.
Dezavantaje:În general, voi spune următoarele.Am echilibrat AFC-ul, dar, ca să fiu sincer, nu este 100% ceea ce mi-aș dori să fie.Dacă nu aveți un sunet normal – care va adăuga amplificator de bas și egalizator tot ce doriți – aceste urechi nu sunt cu siguranță despre dvs.Dacă sunt, sunt ok, dar valorează 12k la prețurile de azi??Aceasta este o întrebare foarte interesantă și cred că 50-50.Uitați-vă la căștile concurenților – nu numai că au o problemă cu sunetul, dar toate se desprind cât mai repede posibil.Ascultarea muzicii pe un player fără egalizare iese din discuție – va fi ca și cum ai asculta-o într-un monitor de preț mediu.În general, ar fi frumos să aveți urechi de calitate superioară și să nu trebuiască să reglați mediile oriunde ați asculta.Dar, în general, dacă aveți o placă de sunet și nu dansați paryatsya cu tamburine – luați-o.

Tovarășe șef

Avantaje:Se așează bine, microfonul este mai mult sau mai puțin normal
Dezavantajele: Dacă nu vă place sunetul, nu vă deranjați cu ele.Nu merită banii lor fără echivoc.Ele cântă, dar nu sună, nici măcar o urmă de sunet.
Dezavantaje:Nu este foarte recomandat .

Levin Sergey

Avantaje:Sunet, ergonomie, nimic prea mult, foarte confortabil.
Dezavantaje:Nu au detectat încă, tocmai l-am cumpărat.
Dezavantaje:Nu am deținut un set complet de căști înainte și nu am cu ce să le compar. Dar, în ritmul muzicii, mușchii pieptului au început să se contracte, ceea ce este în mod clar un bun indicator. Deci, cred că sunetul este excelent aici. Am ascultat muzică de pe smartphone fără plăci audio și amplificatoare, mi-e frică să-mi imaginez ce se va întâmpla dacă îl conectezi la echipamentul potrivit. Serios, mi-a plăcut foarte mult sunetul, se aude fiecare instrument fiecare sunet, din ochiul meu neexperimentat nu se vede nicio frecvență bombată, totul este uniform. Se potrivesc confortabil pe cap.

Dmitry Mityushin

Avantaje:Pliabil, super confortabil, super sunet, greutate, lungimea firului, drăguț.
Dezavantaje:Nu
Dezavantaje:Sunetul surround este uimitor, ascult muzică, mă joc. Am cumpărat un GSX 1200 pentru a merge cu urechile mele, îl recomand. Acest dispozitiv oferă un sunet imersiv de ultimă generație, deși căștile sună foarte bine și fără el. Materialul benzii pentru cap și căștile sunt moi, fără presiune asupra urechilor. Urechi bune, sunet excelent,

Burmistrova Lelya

Avantaje:Sunet excelent! Toate, chiar și cele mai mici zgomote, vă vor fi familiare. Bine făcut și pernele din piele pentru urechi s-au comportat foarte bine în căldura de vară.
Dezavantaje:Cablul nu este răsucit, iar conectorul pentru driverul căștilor este deosebit de scurt, care este greu de găsit pentru a înlocui.
Dezavantaje:Cablu torsadat, o chestiune de gust, dar conectorul este rar și dificil de înlocuit dacă este rupt. De fapt și placa integrată e ok, dar împerecheată cu Sound blaster face sunetul mult mai luxuriant, deci există posibilitatea unei alte investiții. deja în placa de sunet

elchenko anton

Evaluează articolul
( Nu există încă evaluări )
Adelin Rahaianu

Salutare tuturor! Sunt Adelin Rahaianu, și sunt încântat să împărtășesc pasiunea mea pentru repararea și instalarea echipamentelor cu voi. În calitate de autor pe acest site, sunt ghidat de dragostea mea pentru tehnologie și dorința de a ajuta ceilalți să înțeleagă și să rezolve problemele legate de echipamentele lor.

Confort-acasa.info -revista despre design interior, decor și renovare acasă