...

Cele mai bune 5 aplicații pentru a găsi versuri

Dacă vă place cântecul, veți dori să îl învățați. Dar nu toată lumea este capabilă să înțeleagă un cântec după ureche – mulți oameni au o memorie vizuală puțin mai bună. Iată de ce aplicațiile care îți permit să cauți versuri sunt atât de populare în zilele noastre. Apoi, nu trebuie decât să cânți, folosind foaia pe care ai găsit-o și în curând vei observa că nu mai ai nevoie de versuri.

Musixmatch

Musixmatch

Aplicația a fost folosită de peste 50 de milioane de persoane care dețin un dispozitiv Android. Adăugați aproximativ același număr de posesori de dispozitive iOS pentru a obține o cifră uluitoare! Este un bun indiciu că versurile sunt căutate de oameni din toată lumea.

Aplicația poate fi sincronizată cu aproape orice serviciu de muzică care are un client pe smartphone-ul tău. Fie că este vorba de SoundCloud, YouTube Music sau Spotify… oricare ar fi serviciul ales, vă veți bucura de versurile melodiei pe care tocmai ați ascultat-o. În plus, în același timp, veți primi o traducere dacă ascultați o piesă muzicală străină. De asemenea, puteți căuta versurile unei melodii pe care nu ați început-o încă, tastând titlul acesteia în fereastra de căutare. O linie de versuri este, de asemenea, bine.

Spre deosebire de concurenții săi, Musixmatch are suport pentru Wear OS și Smart TV. Vă permite să vizualizați versurile melodiilor pe unele smartwatch-uri și televizoare…

Aplicația are și alte câteva avantaje incontestabile:

1. Posibilitatea de a trece rapid la un clip YouTube;

2. Afișarea versurilor melodiilor chiar și pe ecranul de blocare;

3. Adaugă-ți favoritele la favorite;

4. Posibilitatea de a împărtăși versurile unui cântec ca o carte specială.

Acest program este distribuit gratuit. Creatorii săi fac bani din publicitate. Este sincer exasperantă. Din fericire, puteți scăpa de ea. Pentru a face acest lucru, trebuie să vă aduceți propria contribuție la serviciu, cum ar fi sincronizarea versurilor cu melodia în sine sau corectarea acesteia. Cele mai apreciate dintre toate sunt traducerile – cântecele obscure încă nu le au. Cu toate acestea, este mult mai ușor să cumpărați un abonament, care costă 269 de Leu pe lună. În acest caz, veți fi scutiți de reclame și veți putea citi textele alese chiar și fără internet. Un abonament crește, de asemenea, viteza de căutare.

Lyrik

Lyrik

Nu vă plac aplicațiile mobile cu o interfață supraîncărcată și cu prea multe funcționalități? În acest caz, vă recomandăm să descărcați și să instalați Lyrik. Acesta se află încă la primii pași. Dezvoltatorul nu vă cere niciun ban. În plus, nici măcar nu vă va deranja cu reclame! Și toate posibilitățile vă vor fi oferite imediat după instalarea aplicației. În special, veți putea salva versurile pentru a le citi mai târziu, chiar și fără acces la internetul global. Singurul păcat este că serviciul nu poate afișa traducerea unui cântec străin. De asemenea, nu este capabil să afișeze text pe ecranul de blocare. Dar numai deocamdată, cu fiecare actualizare, funcționalitatea programului se extinde considerabil.

Serviciul este caracterizat de o interfață simplă. Nu există butoane superflue. Titlurile melodiilor și numele artiștilor sunt afișate pe un fundal alb. Sau în negru, dacă aveți o temă întunecată activată. Piesele au ilustrații, astfel încât ochiul poate identifica piesa potrivită în câteva secunde. În ceea ce privește ecranul de start, acesta este similar cu cel de pe site-ul Google – conține bannerul aplicației și caseta de căutare.

Lyrik vă permite să găsiți versurile a peste un milion de melodii. Iar acest număr este în continuă creștere! Singurul regret este că programul nu este cel mai bun mod de a sincroniza cu serviciile de muzică în cloud. Adesea trebuie să utilizați caseta de căutare pentru a introduce titlul sau linia unui cântec.

Poate că principalul avantaj al Lyrik este absența publicității și a abonamentelor plătite. De aceea, veți adora software-ul. Dacă doriți mai multă funcționalitate, este mai bine să folosiți alte servicii de acest tip.

Shazam

Shazam

Toți cititorii Expertology trebuie să știe despre aplicația Shazam. Identifică numele unei melodii care rulează în prezent undeva în apropiere. Programul folosește microfonul smartphone-ului dvs. Dacă vă uitați cu atenție la ieșire, veți vedea o mulțime de informații diferite. De asemenea, vi se va cere să citiți versurile! Și va fi afișat în sincron cu piesa care rulează, transformând Shazam într-o adevărată experiență de karaoke.

Serviciul are multe avantaje. De exemplu, orice melodie poate fi adăugată cu ușurință la „Favorite”. Vă va plăcea, de asemenea, faptul că rezultatul căutării conține linkuri către cântec în multe servicii muzicale. De asemenea, veți avea acces rapid la videoclipurile pe care le-ați încărcat pe YouTube. Dar principala caracteristică a lui Shazam este recomandarea de a asculta ceva similar cu sunetul din acest moment.

După cum știe toată lumea, aplicația poate fi instalată gratuit pe smartphone-ul dvs. Dar, din acest motiv, nu este lipsit de reclame. Cu toate acestea, nu deranjează deloc.

Acum să ne uităm la dezavantaje. Din păcate, ele sunt prezente aici, așa că vă recomandăm să folosiți Shazam doar ca program auxiliar. De exemplu, aplicația nu va satisface cu siguranță fanii muzicii în limba Românesc. Nu, recunoaște majoritatea pieselor fără nicio problemă. Dar nu veți vedea versurile. De asemenea, este confuz modul în care funcționează programul. Dacă doriți să căutați un vers dintr-un cântec pe care l-ați memorat, acesta nu este cu siguranță serviciul potrivit pentru dumneavoastră. Bineînțeles, ai putea încerca să cânți aceste versuri. Dar probabilitatea de recunoaștere cu succes a cântecului în acest caz este extrem de scăzută.

Genius

Genius

Un program numit Genius poate folosi, de asemenea, microfonul. Dar, trebuie să recunoaștem, baza sa de date nu este la fel de extinsă ca cea a lui Shazam. De aceea, de multe ori este mai ușor să introduceți un titlu de piesă sau numele artistului în câmpul de introducere. Există 99% șanse să găsiți informații despre melodia care vă interesează.

Această aplicație ar trebui să fie pe placul celor care iau versurile muzicienilor cât se poate de în serios. Chestia e că Genius este aproape o rețea socială în toată regula. Oamenii discută despre activitatea compozitorilor lor favoriți, despre versurile lor și despre alte fapte legate de muzică. Uneori, doar astfel de conversații ale fanilor permit să aflăm sensul replicilor. Interesant este că fiecare interpretare poate fi evaluată. În mod implicit, primele care sunt afișate sunt cele care au adunat cele mai multe voturi.

Puteți instala Genius pe smartphone-ul dvs. gratuit. Nu veți fi taxat nici mai târziu – aici nu au fost implementate încă abonamente. S-ar părea că este cea mai bună alegere pentru orice iubitor de muzică! Dar nu este un program care va funcționa aici. În primul rând, funcționalitatea aplicației nu poate fi descrisă ca fiind în general. În al doilea rând, nu vă va oferi o traducere a versurilor – va trebui să o faceți singur folosind, de exemplu, Yandex.Interpret.”. În al treilea rând, există foarte puține cântece în limba Românesc. În plus, se pune un accent deosebit pe rap-ul în limba engleză. Nu este surprinzător, pentru că rimele sale sunt cele mai interesante de discutat.

SoundHound

SoundHound

Dacă posesorul unui smartphone trebuie să afle ce se aude din difuzoarele din apropiere, alege să folosească Shazam. Și doar câțiva oameni își amintesc de existența aplicației SoundHound. Acest serviciu face mai mult sau mai puțin același lucru. De asemenea, vă poate arăta și versurile, în sincron cu tempoul de redare. Și, uneori, acest program îndeplinește această sarcină mult mai bine! Prin urmare, este logic să păstrați această aplicație în memoria smartphone-ului dumneavoastră. Mai ales dacă vă interesează în principal muzica în limba engleză. Faptul că melodiile rusești de aici sunt de obicei completate doar de informații despre clip – textul nu se găsește în toate piesele. Cu toate acestea, nimeni nu vă împiedică să apăsați butonul special, care va rula textul de căutare pentru melodia selectată pe Google.

O caracteristică interesantă a SoundHound este o secțiune separată care conține cele mai populare topuri. Îl puteți utiliza pentru a afla ce fel de muzică este în prezent la mare căutare în întreaga lume. Dar, din nou, nu veți găsi, de exemplu, hit-paradele radiofonice rusești.

Spre deosebire de Shazam, vă permite să ascultați gratuit unele melodii. Acest lucru înseamnă că nu trebuie să folosiți YouTube Music, Spotify sau orice altceva. În teorie. Cu toate acestea, în practică, devine rapid evident că biblioteca SoundHound nu este foarte mare. De asemenea, mulți oameni se plâng de publicitatea intruzivă. Din fericire, poate fi oprit. Acest lucru poate fi făcut prin achiziționarea versiunii plătite a aplicației, la prețul de 200 de Leu.

Vă rugăm să rețineți că la începutul toamnei 2020 a fost lansată o actualizare, din cauza căreia multe smartphone-uri SoundHound a încetat aproape complet să facă față căutării melodiei care se redă în prezent. Acum trebuie doar să așteptăm ca acest bug să fie rezolvat. E inevitabil să se întâmple.

Concluzie

Prezența versurilor îți transformă smartphone-ul într-un karaoke. Vestea bună este că nu este o problemă să o găsești în acest moment – există o mulțime de aplicații speciale pentru acest lucru. Iar în urmă cu câteva decenii, trebuia să căutați versurile cântecelor preferate în ziare, reviste și colecții speciale.

Evaluează articolul
( Nu există încă evaluări )
Adelin Rahaianu

Salutare tuturor! Sunt Adelin Rahaianu, și sunt încântat să împărtășesc pasiunea mea pentru repararea și instalarea echipamentelor cu voi. În calitate de autor pe acest site, sunt ghidat de dragostea mea pentru tehnologie și dorința de a ajuta ceilalți să înțeleagă și să rezolve problemele legate de echipamentele lor.

Confort-acasa.info -revista despre design interior, decor și renovare acasă