...

15 filme de mister uluitoare

O mulțime de filme sunt bune cu popcorn. Nu te fac să te gândești la nimic în timp ce te uiți la el. De obicei, oamenilor le place pentru că au venit la cinema pentru a lua o pauză de la grijile lor. Dar unele filme sunt adevărate enigme. Despre asta vom vorbi.

15 filme de mister

Nominalizare Locație Nume Rating
15 filme cu mistere 1 Eternal Sunshine of the Spotless Mind 5.0
2 Amintiți-vă 4.9
3 Jocuri ale minții 4.8
4 Insula Damned 4.7
5 Mulholland Drive 4.6
6 Deja Vu 4.5
7 Fight Club 4.4
8 Jocul 4.3
9 Cei dispăruți 4.2
10 Start 4.1
11 Fântâna 4.0
12 Povestea misterioasă a lui Benjamin Button 3.9
13 Efect secundar 3.8
14 Rămâneți 3.7
15 Domnul Nimeni 3.6
16 Concluzie 3.5

Eternal Sunshine of the Pure Mind

Eternal Sunshine of the Spotless Mind
  1. Anul: 2004

2. Evaluare pe Kinopoisk: 8.0

3. Regia: Michel Gondry

4. Cu: Jim Carrey, Kate Winslet, Elijah Wood, Jerry Robert Byrne, Mike Ruffalo

Jim Carrey a decis la un moment dat să se retragă din personajele sale de comedie. Pentru aceasta, a început să facă filme dramatice. „Eternal Sunshine of the Spotless Mind” este unul dintre acestea. Și este, de asemenea, destul de criptic – este nevoie de un pic de învăluire în jurul lui.

Acest film spune povestea timidului Joel. Trăiește o viață banală. Într-o zi, însă, se urcă într-un tren electric care merge într-o direcție complet diferită. Ajungând la mare, Joel întâlnește o fată cu părul albastru strălucitor. Și totul e bine și frumos, dar tipul începe să-și dea seama că o cunoaște pe fata asta de undeva. Și în curând se dovedește că au fost un cuplu. Dar cum ar putea uita? Acesta este misterul principal al filmului.

O modalitate mai bună de a viziona Eternal Sunshine of the Spotless Mind este cu prietena sau soția ta. Puteți fi siguri că va avea ochii umezi, pentru că filmul este unul destul de trist. Ce filmare este aceasta! Nu e de mirare că publicul și criticii au acordat filmului note foarte mari. Și cât de bine și-a făcut rolul Jim Carrey! Iar Nicolas Cage a fost un pretendent pentru acest rol..

Amintiți-vă

Amintiți-vă
  1. Anul: 2000

2. Evaluare pe Kinopoisk: 7.9

3. Regia: Christopher Nolan

4. Cu: Guy Pearce, Carrie-Anne Moss, Joe Pantogliano

Lui Christopher Nolan îi place să se joace cu timpul în opera sa. De aceea, am inclus câteva dintre filmele sale în selecția noastră. Regizorul a folosit pentru prima dată un montaj neobișnuit atunci când a realizat filmul Remember. Există o parte a filmului care se desfășoară în timp normal, în timp ce cealaltă parte se desfășoară în sens invers. Și asta pentru un motiv întemeiat!

Intriga acestui film este despre un bărbat care suferă de o boală gravă. La fiecare 10-15 minute uită absolut tot ceea ce i s-a întâmplat înainte. Chiar la începutul filmului, el descoperă că soția sa a fost ucisă. Leonard (așa se numește personajul principal) va trebui să afle cine se află în spatele acestei crime. Dar, din cauza bolii sale, este o sarcină dificilă, pentru că nu poate recunoaște tot timpul oamenii din jurul său. Trebuie să folosim mijloace auxiliare – să scriem indicii pe corp și să facem fotografii Polaroid.

În momentul în care a fost realizat acest film, Nolan era un novice. Cu toate acestea, a beneficiat de un buget respectabil, care a fost recuperat în totalitate la box office. Telespectatorii au adorat faptul că au fost nevoiți să renunțe în pielea lui Leonard. La urma urmei, nici ei nu au știut ce s-a întâmplat cu protagonistul mai devreme. Și la fiecare 15 minute, filmul răspunde la o altă întrebare oferind un nou flashback.

Dacă stai să te gândești bine, „Remember” este un film de acțiune tradițional. Dacă ar fi fost editat în mod tradițional, nu ar fi fost foarte interesant. Spectatorul nu ar trebui să se gândească la asta și, cu siguranță, nu toată lumea ar avea dorința de a revedea filmul.

Jocuri ale minții

Jocuri ale minții
  1. Anul este 2001

2. Rating pe Kinopoint: 8.6

3. Regizor: Ron Howard

4. Cu: Russell Crowe, Ed Harris, Jennifer Connelly, Christopher Plummer

Unul dintre cele mai bune filme polițiste realizate vreodată. în care joacă un tânăr Russell Crowe, care se dovedise deja foarte promițător. Iar povestea se bazează pe o poveste adevărată. Acesta spune povestea lui John Forbes Nash, care a câștigat Premiul Nobel pentru economie. Cu toate acestea, este important să înțelegem că unele evenimente din film sunt înfrumusețate. De exemplu, în viața reală, matematicianul suferea de halucinații auditive, în timp ce în film apărea și vizualul.

Plays Of The Mind este despre un student care nu poate comunica cu cei din jurul său. El nici măcar nu participă la cursuri, concentrându-se pe propriile cercetări. Treptat, băiatul devine un tânăr om de știință și începe să lucreze ca profesor. Și chiar se căsătorește cu unul dintre studenți!

Evenimentele principale încep din momentul în care John a fost abordat de agentul William Parcher care i-a propus să lucreze pentru CIA, pentru un departament special al acesteia. Nash trebuie să analizeze informațiile din surse deschise pentru a găsi informații criptate, deoarece se presupune că acesta este modul în care dușmanii Statelor Unite fac schimb de date. Cu toate acestea, în scurt timp se descoperă că multe aspecte ale vieții matematicianului nu există în realitate, ci sunt doar produse ale imaginației. Iar spectatorul trebuie să ghicească care dintre ele.

Mind Games arată că se poate reuși în viață, chiar și cu schizofrenie. Mai mult, boala l-a ajutat pe personajul principal să facă o descoperire importantă, pentru care a primit un premiu prestigios. Acest lucru face ca filmul să fie nu doar misterios, ci și inspirat.

Insula Damned

Isle of the Damned
  1. Anul: 2009

2. Evaluare pe Kinopoint: 8.5

3. Regia: Martin Scorcese

4. Cu: Leonardo DiCaprio, Mark Ruffalo, Ben Kingsley, Max Von Sydow

Acest film are o intrigă aparent obișnuită. Doi executorii judecătorești sunt trimiși la un spital de boli mintale pe o insulă din Massachusetts. Mai devreme aici, unul dintre pacienți a dispărut. Și ea este vinovată! Executorii judecătorești trebuie să investigheze, timp în care încep să apară circumstanțe foarte interesante.

Personajul principal este interpretat de Leonardo DiCaprio. Și a făcut o treabă minunată în acest rol! Telespectatorul are ocazia să vadă cum șeriful o ia razna. Apropo, acesta este primul, dar nu și ultimul film cu Leonardo DiCaprio din selecția noastră.

Mai presus de toate, filmul „Insula damnaților” este interesant datorită deznodământului său. La început, este posibil ca privitorul să nu observe mistica care se petrece în cadru. Dar dacă a fost atent, în cele din urmă totul îi devine clar. Vă dați seama că nici sticla lipsă din mâna pacientului nu este o gafă cinematografică. Și că abundența de apă din cadru are și ea un motiv. Dacă privești filmul fără să te gândești prea mult, riști să rămâi cu gura căscată la finalul filmului – atât de surprinzător este finalul.

Mulholland Drive

Mulholland Drive
  1. Anul: 2001

2. Evaluare pe Kinopoint: 7.6

3. Regizor: David Lynch

4. Cu: Naomi Watts, Laura Herring, Justin Theroux, Anne Miller

Dacă vreți să nu vă gândiți la ce se întâmplă în timp ce vizionați filmul, vă recomandăm să vă uitați la opera lui David Lynch. În special seria Twin Peaks. Dar dacă nu ai timp pentru asta, poți să te uiți la Mulholland Drive. Și aici se folosește o intrigă foarte complicată.

Filmul este un thriller parohial. Trebuia să fie un episod pilot pentru un serial TV. Dar studioul a refuzat să dea bani pentru el, așa că Lynch a fost nevoit să termine de filmat scenele, transformându-și opera într-un film de lung metraj. Destul de suprarealist, trebuie să spun.

O fată pe nume Laura Herring are un accident de mașină în limuzina ei, iar ei vor să o omoare mai întâi. După o lovitură nefericită la cap, o fată se furișează în casa unui străin cu părul negru, unde rămâne să doarmă. Când se trezește, își dă seama că și-a pierdut complet memoria. Nici măcar nu-și amintește numele ei. În restul filmului, ea încearcă să-și amintească ce s-a întâmplat, iar străina Betty încearcă să o ajute.

Nu cred că filmul se potrivește cu descrierea de mai sus. De fapt, este mult mai complicat decât atât. Acesta poate fi interpretat în mai multe moduri diferite. Fanii au construit deja o mulțime de teorii. Unii ajung la punctul în care întregul film este un somnifer necunoscut la toate.

Dacă vă place filmul, veți petrece următoarele câteva ore gândindu-vă la. Dar s-ar putea ca tot ceea ce se întâmplă să nu aibă sens pentru tine. În acest caz, filmul ar putea deveni cu ușurință unul dintre cele mai antipatice. Strict vorbind, acesta este exact motivul pentru care Mulholland Drive este departe de a avea cel mai mare rating pe Kinopoisk și pe alte site-uri similare.

Deja Vu

Deja vu
  1. Anul: 2006

2. Evaluare pe Kinopoint: 7.8

3. Regia: Tony Scott

4. Cu: Denzel Washington, Paula Patton, Val Kilmer, James Caviezel

Vreți să vedeți un film care încearcă doar să pară inteligent?? În acest caz, ar fi bine să vedeți Deja Vu, cu Denzel Washington. Acest film spune povestea agentului ATF Doug Carlin. El vine în oraș pentru a investiga un atac terorist pe un feribot din New Orleans. Explozia a luat multe vieți, inclusiv pe cea a partenerului său.

Povestea ar fi putut fi cea mai banală. Dar regizorii au inclus un element de science-fiction. În același timp, ATF decide să testeze o mașină a timpului analogică. Nu vă permite să călătoriți înapoi în timp, dar vă ajută să vedeți filmul pe marele ecran. Poți vedea doar ceea ce s-a întâmplat acum 4,5 zile și la o anumită distanță față de set-up. Cu astfel de restricții, cum îl puteți identifica pe autorul exploziei, care pare să se fi aflat undeva în afara feribotului și, prin urmare, a supraviețuit??

Intriga din „Deja Vu” este interesantă și pentru că Doug Carlin observă evenimentele din ultimele zile, timp în care reușește să se îndrăgostească de una dintre victime. El încearcă să o ajute, să nu fie ucisă. Ceea ce, apropo, s-a întâmplat deja! Dar este realist?? Pot fi salvate viețile celor cinci sute de oameni care au murit în explozie??

Este o poveste plină de suspans care se termină brusc. Este una dintre cele mai emoționante lucrări ale lui Tony Scott, mort șase ani mai târziu. Poate că acesta a fost regizorul care a știut cel mai bine cum să pună în valoare talentul lui Denzel Washington cel mai bine. Nu se poate nega faptul că în acest film joacă aproape perfect. Și despre asta este vorba în film – personajul lui Denzel are parte de timp maxim pe ecran. De altfel, criticii nu au acordat prea mult credit filmului, considerându-l pur distractiv. Dar filmul a fost iubit de spectatorii obișnuiți, iar uneori acest lucru este mai important.

Fight Club

Fight Club
  1. Anul: 1999

2. Evaluarea Kinopoint: 8.6

3. Regizor: David Fincher

4. Cu: Edward Norton, Brad Pitt, Helena Bonham Carter, Jared Leto

Filmul lui David Fincher este unul dintre cele mai bune din cariera lui Brad Pitt. Acesta trebuie să fie familiar pentru fiecare cititor de Expertology. Dacă l-ați văzut, puteți trece la următorul. În caz contrar, vă sfătuim să remediați situația cât mai curând posibil.

Filmul spune povestea unui bărbat care suferă de insomnie cronică. Totul e bine și frumos, dar el trăiește o viață foarte plictisitoare. Cum altfel, dacă lucrezi într-un birou?? Într-o zi, personajul principal, interpretat de Edward Norton, este trimis într-o călătorie de afaceri. În el, îl întâlnește pe Tyler Durden. Acest om este complet opus lui. El crede că autoperfecționarea nu duce la nimic bun. Dimpotrivă, este autodistructiv! Și un angajat al unei companii de asigurări începe să se lase prins în această filozofie.

S-ar părea că nu există nimic neobișnuit în complot. Funcționarul și noul său prieten au decis să înființeze un club de lupte? Da, popularitatea sa a crescut constant. Dar frumusețea filmului constă în deznodământul său. Ai fi surprins. Mai mult, veți dori să revedeți filmul pentru a vă asigura că regizorul nu a dat-o în bară. După aceea, îți vei da seama că Tyler nu este cu adevărat cine pare a fi, iar pe parcursul filmului, spectatorul a primit indicii în acest sens. Pe scurt, nu e de mirare că acest film se situează cu regularitate în topul tuturor tipurilor de evaluări. În orice, nu doar în cele mai enigmatice filme.

Jocul

Jocul
  1. Anul: 1997

2. Evaluare pe Kinopoint: 8.3

3. Regia: David Fincher

4. În distribuție: Michael Douglas, Sean Penn, Deborah Kara Unger și James Rebhorn

Un alt film regizat magistral de David Fincher. Și se află deseori și în top 10. Rolul principal a fost interpretat de Michael Douglas, care era un actor de talie mondială la acea vreme. Filmul a beneficiat de un buget substanțial… Cu toate acestea, ceva a mers prost la box office. Și concurența a fost bună, și publicul nu a reușit să aprecieze misterul filmului – toate acestea au dus la un box office destul de mic, care abia i-a permis să ajungă la profit.

Vorbim aici despre Nicholas Van Orton. Este un om de succes care își ține viața sub un control absolut. Dar, într-o zi, primește un bilet pentru „The Game”. Să profit de ea? Se promite că după aceea își va recăpăta gustul pentru viață. Dar cu ce costuri? Curând se descoperă că miza este viața protagonistului.

În ciuda producției excelente, există anumite defecte în acest film. Principala dintre ele este predictibilitatea acțiunii. Dacă ești un spectator experimentat, până în minutul 20 poți ghici care va fi finalul. De aceea, acest film nu deschide deloc ratingul nostru. Și este cu atât mai surprinzător faptul că criticii i-au acordat note atât de mari. Este posibil ca filmul să fie doar puțin învechit – suntem obișnuiți cu filme cu o intrigă mult mai elaborată în zilele noastre. Dar tot am risca să vă recomandăm să vă petreceți ceva timp vizionând The Game. S-ar putea să nu-ți întindă prea mult creierul, dar te va inspira.

A dispărut

A dispărut
  1. Anul: 2014

2. Rating pe Kinopoint: 7.9

3. Regia: David Fincher

4. Cu Ben Affleck, Rosamund Pike, Neil Patrick Harris și Carrie Coon în rolurile principale

Încă o dată, David Fincher! Întâmplarea face ca acest regizor să fie unul dintre puținii care poate fi numit maestrul filmelor de mister. Și încearcă să folosească diferiți actori în munca sa. În acest caz, l-au distribuit în rolul principal pe Ben Affleck, care va încerca să joace Batman peste câțiva ani. Aici este un soț obișnuit care se pregătește să sărbătorească cinci ani de căsnicie. Cu toate acestea, apare o problemă. Cauza sărbătorii dispare.

În fiecare an, soția personajului principal organiza ceea ce ea numea o vânătoare de comori – un joc cu un șir de indicii. În ziua dispariției sunt descoperite indicii similare. Nu e totul rău, dar soția lui ar fi putut fi răpită sau ucisă, după cum o dovedesc probele de sânge din casă, pe care, evident, au încercat să le șteargă.

Povestea nu se referă doar la anchetă, ci și la amintirile lui Amy, soția personajului principal. Treptat, spectatorul descoperă o serie de fapte care îl fac să se întrebe. La fel ca în toate lucrările lui David Fincher, finalul încearcă să surprindă. Și reușește, nu degeaba, criticii au acordat filmului note foarte mari. Iar Rosamund Pike și-a interpretat atât de bine rolul încât a primit o nominalizare la Oscar, deși fără a câștiga la final.

Vă recomandăm să vizionați acest film și pentru că după el David Fincher a decis să își suspende activitatea pentru o perioadă de timp. A intrat în televiziune, unde a devenit producătorul executiv a două seriale. Și abia în 2020 trebuia să apară noul lungmetraj al regizorului, Manc. Dar pandemia de coronavirus COVID-19 a amânat pe termen nedefinit lansarea.

Inceput

Începând de la
  1. Anul este 2010

2. Evaluarea Kinopoint: 8.7

3. Regia: Christopher Nolan

4. Leonardo DiCaprio, Joseph Gordon-Levitt, Ellen Page, Marion Cotillard

Probabil că ați observat că sunteți incapabil să cădeți pentru o perioadă de timp în somn? Aceasta duce inevitabil la trezirea ta, tremurând violent. Și uneori observi că în doar 10 minute de somn ai trăit tot atâtea lucruri pe care nu le trăiești nici măcar într-o jumătate de oră. Aceste două teme sunt cele pe care Inception le abordează în mod ingenios. Și ne amintește, de asemenea, că orice este posibil în vise – chiar și legile fizicii pot fi pe margine.

Christopher Nolan îl are în rolul principal pe inimitabilul Leonardo DiCaprio. Personajul său este un așa-numit „extractor” – cineva care folosește echipamente speciale pentru a se infiltra în visele altor persoane pentru a fura o informație sau alta. Dar de data asta are sarcina de a introduce o idee… Până acum, acest lucru părea imposibil! Pentru a reuși, personajul principal trebuie să coboare într-un nivel mai profund de somn. El apelează și la ajutorul lui Ariadne, o studentă la arhitectură care reușește să proiecteze visele. Rolul ei este interpretat de Ellen Page.

„Inception” nu este chiar un film misterios. Dacă îți ții ochii deschiși în timp ce îl privești, totul pare destul de logic. Și doar finalul lasă o întrebare legitimă. Rămâne protagonistul undeva în straturile cele mai adânci ale visului? Sau a reușit să evadeze în realitate până la urmă?

Este considerat una dintre cele mai bune lucrări ale lui Christopher Nolan. A fost foarte apreciat atât de public, cât și de critici. Regizorul a primit câteva nominalizări la Oscar pentru acest film (a fost și scenarist). Dar filmul a primit statuete doar pentru camera de filmat, sunet, editare sunet și efecte vizuale. Ceea ce, totuși, nu este nici rău.

Fântâna

Fântâna
  1. Anul: 2006

2. Nota cinefililor: 7.5

3. Regia: Darren Aronofsky

4. Cu: Hugh Jackman, Rachel Vines, Ellen Burstyn, Stephen McHattie

Acest film a eșuat lamentabil la box office. Totuși, are legătură cu faptul că studioul a făcut economie de bani pe publicitate. Ca urmare, foarte puțini potențiali spectatori au fost informați de existența Fântânii. Este păcat pentru că rolul principal în acest film a fost interpretat de Hugh Jackman. Și a făcut o treabă bună!

Acest film chiar te face să-ți spargi capul. Ideea este că evenimentele sale au loc în prezent, în trecut și chiar în timp iluzoriu! Sunt trei povești diferite, dar toate sunt legate de o mare dragoste. Protagonistul este Thomas Creo. El este în căutarea Arborelui Vieții. El caută sucul care se presupune că îi oferă viața veșnică. În acest fel, el vrea să-și vindece soția bolnavă în fază terminală.

Criticii au răsplătit acest film cu recenzii mixte. Nu este, desigur, cel mai bun film din cariera lui Hugh Jackman, cunoscut de mulți pentru rolul lui Wolverine din franciza X-Men. Dar dacă vrei să vezi un film atipic, nu este o alegere rea. Pe scurt, vom risca să recomandăm acest film, dar nu vom insista.

Povestea misterioasă a lui Benjamin Button

1. Anul: 2008

2. Evaluarea Kinopoint: 8.0

3. Regia: David Fincher

4. Cu: Brad Pitt, Cate Blanchett, Julia Ormond, Jason Fleming

Din selecția noastră nu putea lipsi filmul cu una dintre cele mai neobișnuite intrigi. „Misterioasa poveste a lui Benjamin Button” spune povestea unui om care s-a născut bătrân și apoi a început să se întinerească. Medicii care au adus pe lume copilul au rămas uimiți. Se pare că un bebeluș este echivalentul unui bărbat de 80 de ani, din toate punctele de vedere. Din fericire, starea ei de sănătate i-a permis „copilului” să supraviețuiască. Mai mult, a devenit treptat din ce în ce mai tânăr. Și așa se întâmplă până la finalul filmului, care nu este chiar despre.

Un film despre o mare poveste de dragoste între doi oameni care a durat ani de zile. Rolul principal a fost interpretat cu brio aici de Brad Pitt. Iar în cea mai mare parte a filmului, trebuie să poarte machiaj, ceea ce îl transformă într-un bătrân slab. „Misterioasa poveste a lui Benjamin Button” a câștigat chiar și un Oscar pentru acest film. Cea de-a doua statuetă a fost acordată efectelor vizuale. Iar o treime a mers la film pentru decorurile magistrale. Trebuie să vă amintiți că, împreună cu Button, retrăim întreaga sa viață – de la naștere până la moarte. Mediul înconjurător se schimbă de mai multe ori în această perioadă – mașini, clădiri de apartamente, fabrici. Nu simți deloc falsitatea, mi se pare că realizatorii filmului au o mașină a timpului și că au călătorit singuri până la mijlocul secolului XX.

Nu că filmul ar avea vreun mister, în ciuda titlului său. Personajul principal are ghinionul să se îmbolnăvească de o boală extrem de atipică, nemaiîntâlnită până acum în niciun colț al globului. Dar este cu siguranță un film inspirațional. Și de aceea a ajuns în selecția noastră. Și, bineînțeles, datorită muncii extraordinare a producătorilor.

Efect secundar

Efect secundar
  1. Anul: 2013

2. Evaluare pe Kinopoint: 7.0

3. Regia: Steven Soderbergh

4. Cu: Jude Law, Rooney Mara, Catherine Zeta-Jones, Channing Tatum

Acest thriller psihologic se învârte în jurul lui Martin Taylor, care este eliberat din închisoare, unde a fost încarcerat pentru că a dezvăluit informații din interior. Câteva zile mai târziu, soția personajului principal încearcă să se sinucidă intrând cu mașina într-un zid. Un psihiatru este angajat să o trateze, iar comportamentul pacientei este perturbat. Acesta îi administrează un medicament experimental numit Ablixa. Din păcate, dezvăluie un efect secundar neplăcut. În special, o femeie începe să sufere de somnambulism. Și acesta este doar începutul filmului!

Filmul nu este un blockbuster. A trecut aproape neobservat la box office. Dar asta nu înseamnă că este rău. Criticii l-au lăudat pentru punctajele sale ridicate, inclusiv pentru o poveste extrem de originală. Iată de ce îndrăznim să vă recomandăm spre vizionare opera lui Steven Soderbergh. Cu toate acestea, unii oameni o vor găsi plictisitoare. Am fost avertizați.

Rămâneți

Rămâneți
  1. Anul: 2005

2. Evaluare pe Kinopoint: 7.3

3. Regizor: Mark Forster

4. Cu: Ewan McGregor, Ryan Gosling, Naomi Watts, Kate Burton

Un alt thriller în selecția noastră. Din nou, este un eșec dacă ne uităm doar la box office. În mod surprinzător, printre actorii care joacă aici se numără vedete de primă mărime. Sau poate că doar așa par acum? În 2005, Ryan Gosling era tânăr, juca doar în filme romantice. Acesta nu era încă cunoscut publicului larg. Ei bine, este cu atât mai interesant să ne uităm unde a început cariera sa.

Stay” spune povestea studentului Henry Letham, care se află în pragul nebuniei. Într-o zi se duce la un psihiatru și găsește un psihiatru. Într-o conversație privată, el spune că se va sinucide sâmbăta viitoare. Medicul este reticent în a permite moartea pacientului, așa că începe să facă tot ce-i stă în putință. Și nu mai în limitele unui birou înghesuit. Îl duce pe Henry într-o excursie în oraș, căutând să arate frumusețea vieții. Totuși, acest lucru nu face decât să-l facă pe psihiatru să se clatine el însuși pe marginea dintre viață și moarte, cufundat în delirurile de coșmar ale pacientului său.

Mulți oameni cred că acest film este prea întunecat și plictisitor. De aceea a primit recenzii mixte din partea criticilor. Nu poți să te contrazici cu asta. Dar tot merită să o urmăriți. Pregătiți-vă însă să vă storceți creierii, pentru că aici începe treptat narațiunea atipică, care vă va lăsa perplecși dacă vă decideți să vizionați filmul, să zicem, cu o bere.

Domnul Nimeni

Domnul Nimeni
  1. Anul: 2009

2. Kinopoisk Scor: 7.9

3. Regizor: Jaco van Dormael

4. Cu: Jared Leto, Sarah Polley, Diane Kruger, Lin Dan Pam

Nu vă uitați niciodată la un film european? Pentru nimic! Printre operele cineaștilor germani, francezi, belgieni, britanici și de alte naționalități, vedem cu regularitate mici capodopere. De exemplu, așa putem numi lungmetrajul „Mr Nobody”. Un film care și-a asumat un risc uriaș după standardele europene. Și cel mai trist lucru este că a fost un eșec total la box office.

Jaco van Dormael a lucrat la filmul. Acest regizor belgian preferă să facă filme inteligente. Este liber să amestece acest gen cu alte genuri pentru a obține filme și mai neobișnuite.

Mr Nobody spune povestea unui bătrân bolnav care se trezește că este ultimul muritor într-un viitor grotesc. Toți ceilalți sunt deja nemuritori. Viața lui Nemo Nobody va fi transformată într-o emisiune TV. Telespectatorii îl urmăresc cum își trăiește ultimele zile. Și cu puțin timp înainte de moartea sa iminentă, Nobody este intervievat de un jurnalist care îi spune povestea vieții sale. Pe măsură ce face acest lucru, începe să sară în vieți paralele în care a reușit chiar să moară de mai multe ori. Asta e o prostie? Sau jurnalistul din fața lui nu este chiar omul care pare a fi?

Un film despre un bătrân de 118 ani s-a dovedit a fi destul de inteligent. Dar trebuie să recunoști că de aceea nu toată lumea este capabilă să o aprecieze. Apropo, muzica acestui film a fost compusă de Pierre Van Dormael, fratele regizorului, care a murit cu puțin timp înainte de premieră. Asta face piesa cu atât mai tragică.

Concluzie

Vă sfătuim să vedeți toate filmele de mai sus, dacă nu ați făcut-o deja. Este ușor de observat că există o întreagă categorie de filme care îți dau cel puțin un pic de bătaie de cap. Este posibil să vă placă experiența și, ca urmare, ați putea spune, să deveniți dependenți de acest gen de filme.

Evaluează articolul
( Nu există încă evaluări )
Adelin Rahaianu

Salutare tuturor! Sunt Adelin Rahaianu, și sunt încântat să împărtășesc pasiunea mea pentru repararea și instalarea echipamentelor cu voi. În calitate de autor pe acest site, sunt ghidat de dragostea mea pentru tehnologie și dorința de a ajuta ceilalți să înțeleagă și să rezolve problemele legate de echipamentele lor.

Confort-acasa.info -revista despre design interior, decor și renovare acasă